sexta-feira, 22 de agosto de 2008

De advertentie die ik heb geplaatst!

Te koop aangeboden: 100 hektares bos in de Amazone-delta wat 12.5 % inhoudt van mijn ontwikkelingsprojekt.

Ik ben eigenaar/beheerder van 845 hektares bosgrond midden in de Amazone-delta gelegen op, met de lijnboot, een dag varen van Belem, hoofdstad van de staat Para.
Een 12 uur varen van Belem naar Breves en dan nog eens een 12 uur van Breves naar het binnenland waar het eiland Japichau ligt. (Mocht het nodig zijn óf iemand wil snel aankomen dan kan er, 2 keer per week, een klein vliegtuigje vanaf Belem genomen worden dat binnen een 30 minuten in Breves aankomt en vandaar uit een snel-speedboot die binnen 3 uur de reis volmaakt. Ook tweemotoren kunnen gecharterd worden!)
Ook kan men indien nodig, vanaf Belem of Macapa, binnen een uur vliegen Europa bereiken......nml.Frans Guyane wat een Franse provincie is en dus Europa.
Op de 845 hektares heb ik een thematisch Ecopark*gepland wat ik in de komende paar jaar in samenwerking met een goede kennis van mij, die een prachtig hotel net even buiten Belem heeft, wat is gelegen op een schitterend eiland en als tussenstop gaat dienen voor toekomstige bezoekers. http://www.barepousadamatapi.com/

Van de 845 hektares bied ik 100 hektares te koop aan voor de vaste prijs van 50.000 Euros wat 500 Euro per hektare is.
Deze 50.000 Euro gaan gebruikt worden om een hotel-woon-kantoorboot te kopen waar ik een satelietverbinding op ga zetten om zo het eerste, on-line, interactive, ontwikkelingsprojekt te starten. http://www.bbcnet.com.br/theothersite/Oudepaginas/de_boot_sao_felix.htm

Uitgebreidere informatie over bovenstaande is te vinden in mijn Blog: http://www.wegwezen.br/ waar vragen gesteld kunnen worden en ik van tijd tot tijd nieuwe ontwikkelingen zal plaatsen.

Nenhum comentário: