sexta-feira, 22 de agosto de 2008

Mijn inbreng!

Mijn inbreng in het projekt is de kennis, de grond, de vriendschap, het vertrouwen en respekt van de plaatselijke bevolking die ik in de afgelopen 6 jaar bijeen heb gebracht.
Zelfs van de houtbedrijven in de omgeving heb ik het vertrouwen af weten te dwingen, ietswat een niet te onderschatten waarde heeft!
Daarnaast heb ik de afgelopen 4 jaar een schat van informatie uit internet naar boven gehaald met komplete rapporten van de VN, die na miljoenen opgeslorpt te hebben in stoffige archiefkasten verdwenen zijn en een komplete studie inhouden van de mogelijkheden tot verantwoord exploiteren van de Amazones!
Buiten dat heb ik een grote ervaring in dit wereldeel alsmede in het leven en werken in het bos.
Ik ben iemand die zich het best bij veldwerk voelt.......mouwen omhoog en aan de slag!

Nenhum comentário: